FB FB instagram instagram Pinterest

05.10.2010

niespodzianka!






Olimpia

wordbook - album 

4 komentarze:

  1. Świetnie wyszedł! Pełen radości! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc ja tu do pani wpadam codziennie i jestem pod dużym wrażeniem pani prac :) oglądam dużo stron w internecie z scrapbookingiem, decoupage no i fotografią. Tak... Bo to moje pasje :) A skąd znam tę stronę? Większość tych moich stron ulubionych to z internetu (dużo oglądałam tych blogów zanim zaczęłam przygodę ze scrabpookingiemi tak wybrałam kilka stron, w których się zakochałam i na których jestem codziennie:) Otóż jeśli to ta Olimpia, o której myślę to znam panią i tę stronką od mamy i taty Olimpii i jej malutkiego braciszka - L. Dobrze myślę??? :) To dla tej małej piękności albumik? Jeśli tak, to M. - mama Oli dużo o pani i pani wyjątkowych pracach mówiła, a i Marta pokazywała mi prace które od pani dostała:) cudooooo :):):) Choć nie musiała bo gdy weszłam na tego bloga po raz pierwszy to sama się o tym przekonałam :):):)

    Tak czy owak, czy to dla Tej Olimpii, czy nie to genialny wordbook jest..

    Tola B.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko się zgadza!
    dziękuje za miłe słowa - i proszę poczekać na drugą część! a miała być niespodzianka....hmmm

    OdpowiedzUsuń