FB FB instagram instagram Pinterest

05.11.2010

eksperymenty ....a efekty ?

miało być opakowanie na malutki prezencik
 i karteczka, ale po obejrzeniu kilku inspirujących filmików w necie
postanowiłam poeksperymentować  z moja skromna paletą kolorystyczna tuszów :(
i efekt końcowy mi się nawet podoba ...
powstało mini pudełeczko i tag na życzenia,

 [szykuje się lista na nowe zakupy :)))]





mini box&tag

...............................................................................................................................................

7 komentarzy:

  1. Oi menina!!!

    Adorei o TAG e a caixa esta muito linda!!!

    Beijos

    Parabéns

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły prezent,zwłaszcza to co tam w środku się znajduje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ha :) A ja już od dłuższego czasu przymierzam się do zakupienia takich tuszów. Czytałam kilka artykułów o tuszach... Ja zakupiłam sobie takie, ale typowo do stemplowania no, ale ja tez staram sie nimi postarzać. Jednak boję się tuszów :) Jak dla mnie bomba!!! Te kolorki... Hmmmmmmmmm.... Jestem bardzo ciekawa jakim sposobem i tuszami robione...:) Wodne? Czy może teraz popularne TUSZE DISTRESS ??? Troszke czytałam w internecie, ale wiedza na ten temat i tak bardzo skromna, a doświadczenie.... Żadne,ale te prace skłoniły mnie, żeby się wziąć i trochę popracować z tuszami :) Na prawdę bardzo mi sie podobają :)
    Tola B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło czadowo! Mało kolorów, ale jak dobrane! Eksperymentuj dalej!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzyj do mnie koniecznie dostałaś wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń