FB FB instagram instagram Pinterest

27.02.2011

oj działo się!

było super!
dziewczyny super zabawa, wspaniała organizacja całego przedsięwzięcia
gratuluję!
...
co zaliczyłam?
najpierw warsztat z mini albumów
[zdjęcia wkleję jak je skończę :)]

potem giełda
całkiem nieźle nawet poszło - nie narobiłam szkody :)

a na koniec warsztat z LO
kiedyś próbowałam, ale to na samym początku jak zaczęłam swoją przygodę ze scrapbookingiem
i ten rodzaj oprawiania zdjęć był dla mnie całkiem obcy
ale teraz... to się będzie działo :)

a takiego scrapa zrobiłam (oczywiście gapa ze mnie i nie zabrałam zdjęcia żadnego więc musiałam poratować się papierkiem :) więc jest jak jest - choć skromnie powiem że mi się podoba coraz bardziej...


 #1 LO

7 komentarzy:

  1. widziałam scrapa własnoocznie :)
    powstawał na sąsiednim stoliku :)
    piękny jest
    delikatny i dopracowany
    cudnie prezentuje się centralna biała "serwetka" jest jakby wytłoczona i lekko przestrzenna no i to połyskujące skrzydełko... fantastyczny efekt końcowy, gratuluję Kasiu :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie wygląda, jakbyś się musiała była "ratować" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :))) To do roboty! Mam nadzieję, że teraz będziesz aktywnie LOSOWAĆ!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A przypadkiem nie dostałaś jakiejś nagrody za tego scrapa? Czy mi się już wszystko pomieszało? ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam, ale chwalić się nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały widziałam go:)) a poza tym dziękuję za wspaniała nagrodę za identyfikator- stempelki sa boooskieee!!!
    dzianga

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, piękny scrap!
    Warsztaty były fajne, ale krótkie ;)

    OdpowiedzUsuń