FB FB instagram instagram Pinterest

27.07.2011

II rocznica założenia bloga i CANDY!!!


zapraszam wszystkich chętnych do zabawy i świętowania :)
mijają właśnie dwa lata od momentu jak postanowiłam pokazać światu
co wciągnęło mnie bez reszty i opamiętania :)
i założyłam bloga pt. LAZY HOURS
słuchałam wtedy namiętnie płyt pod tym samym tytułem
a scrapowanie stało się odskocznią od codziennej mojej pracy
i obowiązków...jest czystą przyjemnością :)
i sprawia mi wiele radości
 dlatego dzisiaj zapraszam Was do wspólnej zabawy

przygotowałam dla Was do wygrania zestaw "przydasiów" scrapowych do rozlosowania

tutaj pokażę zajawkę tego co jest do wygrania:


warunki:
* umieść pod postem komentarz z chęcią wzięcia udziału w Candy
* umieść banerek do zabawy, który znajduje się poniżej [polinkowany do tego posta]
 http://lazyhours.blogspot.com/2011/07/ii-rocznica-zaozenia-bloga-i-candy.html
* zapraszam również do obserwowania bloga www.lazyhours.blogspot.com

banerek do zamieszczenia na blogu:


*****
 k.a.s.i.a.


115 komentarzy:

  1. Pierwsza nigdy nie byłam. A nuż mi się uda :-) Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dwóch latek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Chętnie tu zaglądam, bo robisz cudne rzeczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję i podziwiam Cię od dawna (także na GL) :) Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę jeszcze wielu takich... ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. nooo gratulacje! i oczywiście mam nadzieję, że mi się poszczęści;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to i ja się przyłączam...może chociaż raz coś wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!! :) Na candy z chęcią sie zapiszę:) Super rzeczy się obiecują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Kasiu!
    Moje gratulacje!
    Wspieram cię tutaj już z pół roku, nie, nie więcej!
    Ach... Ile prac zrobiłaś! :)
    2 lata to już spory kawałek czasu.
    Więc gratulacje.
    Życzę następnych 2 lat, wiele prac, postępów i czasu na scrapowanie ;0
    Nie mam bloga, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  9. z przyjemnością się zapisuję życząc kolejnych udanych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudności, wspaniałości;)
    kolejnych tak wspaniałych rocznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i chętnie wezmę udział w tym przyjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy, nigdy nic nie wygrałam, więc teraz życzę szczęścia w losowaniu wpisanym tu przede mną poprzedniczkom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, chętnie się zapiszę bo jak szczęście dopisze to może zacznę robić te cudowne karteczki itp, a to bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  14. oooooooo ja chcę ja przygarnę, przytulę i ... wykorzystam te cuda:):):)
    Gratuluję dwulatki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę. Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też chciałabym wygrać ;) ... nie robię kartek, ale znalazłabym równie godne zastosowanie dla tych cudów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapiszę się i ja:) wraz z pozdrowieniami i obietnica zaglądania tu, do Ciebie... zapraszając także do siebie :) Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również się ustawię :) i życzę nigdy nie kończących się pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa lata? ale ten czas leci :) pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  20. A bez blogowi mogą bo jak tak to ja się przyłączę do kolejki:)
    Wszystkiego najlepszego!
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cuda:) ustawiam się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. No oprzeć się nie da takim słodkościom:)
    Zaraz banerek wrzucam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję rocznicy!!!

    info o candy w bocznym pasku mojego bloga - już wrzucone :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! Oby takich 'roczków' było jeszcze wiele! :).
    Zapraszam na www.omiljena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Baaardzo chętnie się dopisuję!! Gratuluję rocznicy i życzę nieustającej weny! :) Obejrzałam też kilka Twoich prac, z pewnością będę tu zaglądać częściej, dlatego z przyjemnością dołączę do grona obserwatorów :) i zapraszam także na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknymi rzeczmi chcesz sie podzielic. Ja tez sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję drugiej rocznicy.:)
    Dopisuję się po słodkości.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy! I ja ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluje rocznicy i kolejnych życzę :) a te cudnosci chetnie bym ze soba zabrala :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję drugiej rocznicy! Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie, może uda mi się wygrać te słodkości ;)

    Zapraszam do mnie: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję od niedawna. Zarażona Twoim adresem przez wspólną koleżankę Kasię :)Piękne te Twoje cuda!
    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie i będzie to mój pierwszy udział w Candy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mmm pychota smakołyki:)
    Z wielką chęcią przygarnęłabym te cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Taka ze mnie skraperka, jak ...hhhh...nie będę cytować ;) ale baaardzo by mi się przydały drobiazgi do zdobienia moich karteczek więc z wielką radością i nadzieją, że tym razem to Ja, staję w kolejeczce :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  36. ustawiam się również w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam, i ja tez chętnie się zapisze bo cudne cukieraski widać:-) Ale bloga prześledzę jak wrócę z pracy bo już nie mam czasu a trafiłam przypadkiem...
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się na te słodkie cukieraski:):):):* zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja stanę grzecznie w kolejeczce.. może się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja się zapiszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję rocznicy!
    Ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam
    agak
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Przydasie scrapowe, jej, nieśmiało dołączam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    A dwóch latek z serca gratuluję, ja ledwie raczkuję, jak każdy 8-miesięczniak :D

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluję rocznicy. a na candy zapisuję się - może szczęście uśmiechnie się do mnie? :) pozdrawiam i grzecznie czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje!!! I najlepsze życzenia na kolejne lata blogowania :)))
    Z przyjemnością dopiszę się do listy cukierkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Niech kolejne lata blogowania będą jeszcze bardziej twórcze i owocne :)

    Oczywiście staję w kolejce :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Z przyjemnością ustawię się w kolejce:) No i przede wszystkim gratuluję!!! i życzę kolejnych owocnych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje rocznicy.I z przyjemnością będe obserwować Twoje piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję jako pauli.a
    mój mail: pauli.a@g.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. ja tez sie zapisuje :)
    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluje rocznicy i życzę kolejnych latek w blogowaniu, na candy z przyjemnością się zapisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję drugiej rocznicy:) A słodkości są bardzo smakowite więc ustawiam się w kolejeczce. Zapraszam też do mnie na Candy:)
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/07/10tys-odwiedzin-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się kolejce po te cudowności i życzę następnych wielu tak kreatywnych lat !

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluję rocznicy, serdecznie pozdrawiam i ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mmm, chętnie przygarnę ;) I gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkiego naj z okazji rocznicy! Chętnie przygarnę takie smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic!
    Zapisuję się do candy :)
    Pozdrawiam!
    Tutaj zamieściłam informacje o Twoim rozdawnictwie:
    http://przy-kominku.blog.onet.pl/Z-latawcami-na-wyzwanie,2,ID433511734,n

    OdpowiedzUsuń
  57. To i ja stanę w kolejce po słodkie cukierasy. Życzę kolejnych twórczych postów. Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam się w kolejce z przyjemnością :) http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. to i ja spróbuję szczęścia a Tobie życzę kolejnych blogowych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja się zapisuję! Gratuluję 2 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. oj miło by było.....:)....same rarytasy:)
    wiadomość na blogu....a ja przesyłam pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Banerek umieściłam już dawno, obserwatorem bywam również, a życzenia gdzieś się zagubiły...Więc szybciutko nadrabiam...Kolejnych owocnych latek:) I przyłączam się do zabawy http:/sztukarozwoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. super candy :) chętnie wezmę udział...
    i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. O super:) To ja też się dopisuję.

    OdpowiedzUsuń
  65. Hello! You have a such lovely blog! And your candy is wonderful! It inspires me. Loved everything here! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  66. super:) też się zapisuję:)i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  67. super prezenty , gratulacje i z checia sie ustawiam w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja zgłaszam się do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dwa lata to nie lada wyczyn, gratulacje!

    z chęcią ustawię się do jakże długiej już kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  70. gratuluje i ja dwóch lat :)
    ślinka cieknie więc się zapisuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się i ja, bo candy zapowiada się wspaniale!
    Pozdrawiam :)
    http://asia-majstruje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Moje gratulacje z okazji 2 rocznicy:) i z miłą chęcią ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudeńka :) Spróbuję szczęścia.

    No i gratuluję rocznicy! To szmat czasu - na pewno wiele się nauczyłaś i poznałaś wspaniałe bloggerki, które inspirują Cię do twórczego działania ;)

    Ja natomiast już na wstępie dzięki Tobie poznałam płyty Lazy Hours - muszę im się przyjrzeć bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam chęć udziału :) :) :)
    Pozdrawiam ;)
    www.madebyziuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja również się zgłaszam! I zapraszam do siebie również na rocznicowe Candy :)
    http://mietoweptysie.blogspot.com/2011/08/pierwsze-candy-czas-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się do udziału w candy :)
    http://www.papierowe-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Trafiłam na Twojego bloga właśnie dzięki temu candy. I mam nadzieję, że zostanę tu jak najdłużej :)
    megliken.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Zajawka bardzo mi się spodobała, dlatego zapisuję się na candy!
    Wszystkiego najlepszego z okazji drugiego roczku!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  79. ja chcem, ja chcem ;) ah, piękności!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale długaśna kolejka :) mimo wszystko się dopiszę:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  81. wow, 2 lata! :) zgłaszam się w kolejce do candy!
    http://whatshesdone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. O, to już wiem, skąd te "lazy hours" ;))
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego!
    Agata / bligu
    http://bligu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. gratuluję drugiej rovczincy owocnego blogowania i cieszę się że trafiłam w to miejsce :-)

    po candy ustawiam się w kolejce - info już w bocznym pasku mojego bloga

    ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję rocznicy, odpowiednie poczynania już poczyniłam coby szansę na te slodkości mieć :)
    Pozdrawiam i zapraszam naa moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję rocznicy i życzę pomysłów na następne lata...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  86. Kolejeczka dluuuga ale moze i mi sie uda :D haha ale sie zrymowalo !

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja również dołączam do grona gratulujących !!! I jeszcze raz dziękuję za możliwość udziału w warsztatach "kopertowych" podczas DLWC :)

    OdpowiedzUsuń
  88. I JA SIE USTAWIAM W KOLEJCE PO TE SŁODKOSCI:)POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  89. Staję na końcu ogonka :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  90. Gratuluję rocznicy i również się dopisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja również przyłączę się do gratulacji - dwa latka to już coś :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się w kolejeczce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Dołączam się do gratulacji.
    Ja też chętnie spróbuję stanąć w kolejce.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. staję wkolejce
    fioletowykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję drugiej rocznicy:)
    oczywiście zapisuję się również na candy:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak ten czas leci - prawda!
    Gratuluję 2 lat tworzenia pięknych rzeczy!
    Staję również w długaśnej kolejce zgłaszając chęć w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ustawiam się i ja w kolejce, choć chętnych nie brakuje.
    Gratuluję rocznicy.
    Pozdrawiam
    gosiascrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. no tak trochę na ostatni moment, ale chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam się:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratulacje i oczywiście korzystam z okazji i przyłączam się do kolejki :)
    Pozdrawiam
    http://kartki-ajec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluje rocznicy i chętnie ustawiam się po cukierasy :) http://iwonakra3.blogspot.com/
    Zapraszam tez do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  103. ustawiam się!
    obserwuję jako zakręcona_
    k.z.dabrowska@gmail.com
    http://kolorwbuteleczce.blogspot.com/2011/08/rozdaniowo.html
    o ewentualnej wygranej prosiłabym poinformować mnie pod najnowszą notką na podanym wcześniej blogu :) napiszę też, że prawdopodobnie nie będzie mnie od 2 do 17 września i w razie wygranej prosiłabym o poczekanie :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Otatniego dnia się zapisuję :) może sie uda :) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  105. Bloguj, bloguj jeszcze dłuuuugo!!!:) Zapisze się z chęcią jeśli można:)
    pozdrawiam:)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. zgłaszam się:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń