FB FB instagram instagram Pinterest

17.07.2011

smile :)

dzisiaj był bardzo intensywny dzień ... scrapowo oczywiście!
 *musiałam skończyć pewien album... zdjęcia jutro
*odbyłam spotkanie scrapowe z Ibiskiem
owoce tego naszego wspólnego scrapowania 
pokażę jutro - bo nie mogę dać ciała i muszę oporządzić się ze zdjęciami :)

zrobiłyśmy z Ibi scrapa, kartkę, przeszłam kurs kwiatkowy, wykrojnikowy, GIMPowy;
wypiłam z litr wody i zjadłam ciastka i pyszne 2 serniki
a wszystko to na ogródkowym tarasie w 30 st. upale - było cudnie :)
" musimy to jeszcze kiedyś powtórzyć"
dzięki :)

a teraz kartka, którą zrobiłam rano jako przerywnik
a fachowo  z aparatem foto podeszła do niej Ibi :)
i od razu lepiej to wszystko wygląda...prawda?
 :) 
pozdrawiam kk

4 komentarze:

  1. aaaale fajnie! i aaale zazdrość, że mnie tam nie było;))

    kartelucha super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na album ;)
    Każda praca coraz lepsza!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Zazdroszczę tak twórczego spotkania. ;)

    OdpowiedzUsuń