FB FB instagram instagram Pinterest

03.12.2011

2 grudnia - preparing cd. zaległości

więc teraz pora na pierniczkowe wytwory :)
w moim wykonaniu!!!
 takowych pewnie nigdy nie zobaczycie :) haha
dlatego, że pierniczy moja mamusia kochana
ale żeby strona wolna nie została
więc jest wpis z przepisem piernikowym dla potomności :)
podobno z dziada pradziada!
ja to się może skuszę na te pseudo pierniczki co się robi chwile przed!

a pierniki na fotce pochodzą z woreczka z piernikami z ubiegłego roku,
który właśnie znalazłam w szafie :))) i mówię Wam pyszne są - mięciutkie!!!


oto mój wpis - dzień 2 XII




i dla Was specjalnie :) coś słodkiego


p.s. dla tych co nie pieką 
polecam w ikei gotowy domek piernikowy
do samodzielnego złożenia i ozdobienia :)
jak się zbiorę i zrobię to pokażę!
*****
pozdrawiam k.a.s.i.a.

2 komentarze:

  1. Ja bym chętnie też taki domek złożyła, ale kto mi pojedzie po niego do Ikei? ( bo ja ostatnio zaczynam już benzynę oszczędzać ).

    OdpowiedzUsuń