FB FB instagram instagram Pinterest

04.12.2011

3 grudnia!

tak tak, wiem był wczoraj :) 
ale nie zdążyłam !!!
ale temat bardzo ważny i poważny
:)
ludzie listy piszą do samego Świętego przecież!!!
u nas w domu zawsze wszyscy: 
babcia, dziadek, my, dzieci i pies!

bo pomijając juz sprawy materialne,
czy prezent kupowany czy robiony
to nie ma nic gorszego chyba jak prezent,
który Ci się nie podoba :(
[do tej pory mi sie śni pidżamka sprzed 25 lat 
- okropna!!! tak mi się wtedy wydawało :)]

więc w rodzinie zostały wprowadzone listy 
& problem z głowy!!!


p.s. jak byłam mała to pisałam nawet do Finlandii do Mikiego
i wiecie co wtedy odpisywał na moje listy!!!
a teraz nie ! chyba się przeprowadził :)
i jakby ktoś znał adres Świętego to poproszę ładnie!

*******************************************
i na koniec jeszcze mój wpis 
do wędrującego przepiśnika dolnośląskiego Ibiska

trochę tak prosto (okrągło) wyszło:


ale smacznie za to!

2 komentarze:

  1. hahaha fajnie, że nadal piszecie! Świetny pomysł! Zacznę namawiac rodzinke do napisania :)
    Wpis prosty, bo jej wędrownik takie wymusza, też się nad tym zastanawiałam, czy nie za bardzo. Twój cudny!

    OdpowiedzUsuń