FB FB instagram instagram Pinterest

03.12.2011

u mnie - 1 grudnia :)

zaległy (pierwszy) wpis do mojego grudniowego notesu!
[wieczorem pokażę drugi]w końcu mogłam dzisiaj porobić fotki

no miałam o czy myśleć - nie powiem, 
codziennie nie zastanawiam się może nad tym co dobrego zrobiłam
i nawet jak zobaczyłam temat to myślę, pięknie pierwszy temat
a ja już nie mam o czym ciekawym napisać...
ale [i tu będzie trochę reklamy] 
zapisałam się w tym roku jako DAWCA SZPIKU do Fundacji DKMS
 i o tym pisze w moim wpisie :) Was też do tego gorąco zachęcam
nic to Was nie kosztuje, a możecie komuś pomóc
i wspomniałam jeszcze też o "marzycielskiej poczcie"
a o reszcie Wam nie powiem :)



jeszcze też okładka wewnątrz
reniferka dostałam od Miry, 
która namówiła mnie do wzięcia udziału w projekcie
dzięki :)
no i łosiek zamieszkał na mojej okładce...



2 komentarze: