FB FB instagram instagram Pinterest

20.01.2012

Candy 20000!!!

zapraszam wszystkich chętnych do świętowania :)
******
licznik dzisiaj pokazał 20000! wejść na mojego bloga
 dlatego zapraszam Was do wspólnej zabawy

przygotowałam dla Was do rozlosowania zestaw "przydasiów" scrapowych

m.in. dziurkacz Marthy Stewart, zestaw papierów Prima, ramki Tattered Angels


warunki:

* bardzo proszę zgłaszać się przez Inlinkz umieszczonego pod postem
* umieść na swoim blogu banerek do zabawy, który znajduje się poniżej lub na pasku bocznym
[polinkowany do tego posta]
* zapraszam również do obserwowania bloga www.lazyhours.blogspot.com

banerek do zamieszczenia na blogu:

 termin zgłaszania chęci wzięcia udziału w zabawie
upływa 10 lutego godz.23.59
losowanie dnia następnego
zapraszam do zabawy k.a.s.i.a.



78 komentarzy:

  1. Witam serdecznie!
    Nie scrapuję ale z wielką chęcią na takie słodziaki się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje,wpadłam przez przypadek i zostanę na dłużej bo ślicznie tu u Ciebie,pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kasiu ! Nie wiem czy ja kiedykolwiek doczekam się takiego wyniku.. Na razie nawet swojego licznika nie pokazuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne Candy.... szybciutko się więc zapisuję oj marzą mi się te cukieraski, marzą jak diabli, hihiihiihhihi...
    serdeczne pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i takiej ilości postów i takich fajnych prac. Trafiłam kiedyś przez przypadek i od tamtej pory często wpadam i podziwiam, podziwiam podziwiam
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne candy z chęcia się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i życzę podwojenia wyniku:)
    pozdrawiam, scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. przyłączam się do zabawy. Banerek dodany. Zapraszam do siebie http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam do zabawy. Oczywiście gratuluję tak wspaniałego wyniku i życzę kolejnych równie dużych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. Nic tak nie cieszy, jak wzrastający licznik i mile komentarze :D chętnie przyłączę się do świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj takie piękności...
    Info u mnie w pasku bocznym
    Pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wynik, wspaniałe candy staję więc a może się poszczęści, bo nawet chciałam jakies papierki zakupic i popróbować swych sił ale z funduszami cienko, zapraszam również na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wynik.
    Staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i kolejnych 20000 życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow.. gratuluję i życzę tysięcy następnych. Zawitałam przez przypadek, a teraz będę co chwilkę do Ciebie zaglądać. Ja z blogowaniem dopiero zaczynam, ale zapraszam i do siebie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkie gratulacje i życzenia jeszcze większych sukcesów blogowych i nie tylko :)
    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako xkeylimex
    Mój mail: kaylime@onet.pl
    Małe info u mnie na blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne karteczki ... oczywiście bede czesciej zaglądac i zapraszam do siebie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje kochana;-)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. GRATULACJE! Ja sama obchodzę niedługo znacznie mniejsze święto -100postów, ale wiem jak takie sukcesy cieszą :D

    Staję w kolejce i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, takiego wyniku tylko pozaozdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję takiej cyferki,nie wiedziałam ,że prowadzisz bloga ,zostanę na dłużej , zapraszam do siebie na candy dziewczyna z Magnoli http://pasjerenaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. No kochana. Nie mogło mnie tu zabraknąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo już się martwilam, ze jeszcze ciebie nie ma

      Usuń
  23. Gratulacje :) Chętnie przyłączam się do słodkiej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje , ja tez sie przylaczam www.cos-z-niczego-mandarine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękneee te przydasie! Czy osoby bez bloga również mogą wziąć udział w zabawie? Jeśli tak, to zgłaszam się :) 31karolina.z@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też się zapisuję:) zapraszam również na candy do mnie: http://fioolcia.blogspot.com/2012/01/candy.html

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny wynik. Miło poznać "nowy" blog. Zgłaszam się na Candy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Konkurencja duża, ale warto spróbować ;)
    Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Super candy i ja się chętnie przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Też spróbuje szczęścia :) i zapraszam również do siebie na CANDY

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i z chęcią przyłączam się do zabawy. Zapraszam do siebie:
    www.robione-recznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje!!!!!
    Z przyjemnością staję w kolejce po cudne słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje:):)
    zapisuję się i ja na takie cukierasy:):)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę przyjemności w blogowaniu;-)
    Po cukiereczki zapisuję się, łasuch jestem;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo się cieszę, ze znalazłam dziś twojego bloga, oczywiście na candy się zapisuję i gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przydadzą sie przydasie baaardzo, więc się zgłaszam!
    Pozdrawiam1 Cz.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne przydasie:) Gratuluję tylu odwiedzin!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wyniku :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też dopisuję się pod gratulacjami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Niesamowity wynik! Gratuluję! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję takiego wyniku!! :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje i z przyjemnością będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. grauluje.
    od dziś będę skuecznie nabijać licznik odwiedzin, bo spodobało mie sie na woim blou

    Candy bardzo kuszące przygoowalas:)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. wskakuję do kolejki i zostaję na dłużej wśród obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. nie przejdę obojętnie obok TAKICH cukierasów :D
    info w zakładce candy, zapraszam do siebie;]

    OdpowiedzUsuń
  46. kolejny cudny blog. i jak tu za nimi wszystkimi nadążyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawiam sie w kolejeczce po słodkości i zapraszam do siebie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ależ słodkości :) jak tu się nie skusić?

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudności.Zapisuję się.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam,
    Ja dopiero zaczynam moją przygode z blogowaniem. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno jeszcze tutaj zajrzę. Zapraszam do siebie :)

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję wspaniałego wyniku - ja to dopiero w lesie jestem :)
    A słodycze cudne więc się zapisuję
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. To i ja się zgłaszam :)
    http://pracowniawendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale wynik!
    Gratuluje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również z miłą chęcią wskakuje do ten dłuuugiej kolejki ;)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Przydasie przecudne - tak samo jak Twój blog :). Ja niestety nie posiadam takowego, ale jeśli mogę to z chęcią stanę w kolejce. Gosia (gosiap122@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  57. zapisuję się ;) urodzinki mam w dniu losowania więc może mi się poszczęści chociaż raz ;) super cukierasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hi..

    My name is Val Rodrigues and I am from Brazil . I would love to know if I can participate?

    I am your follower - crie artezzanato

    I shared this link on my blog (side bar) www.crieartezzanato.blogspot.com

    Thanks for the opportunity to win this lovely candy.

    Hugs .
    crieartezzanato@yahoo.com.br

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje!!!Ależ tu Ciebie śliczności. Oczywiście dołączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się i ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  61. "termin zgłaszania chęci wzięcia udziału w zabawie
    upływa 10 lutego godz.23.59"

    Szkoda tylko, że inlinkz jest już zamknięty :(

    OdpowiedzUsuń
  62. nie wiem jak to się stało :)dopiszę wszystkich którzy się zgłoszą tutaj...przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak cudownie: trafiłam do Ciebie w ostatniej chwili :) Oczywiście, z ogromną chęcią wezmę udział w Twoim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ah, no i rzeczywiście inlinkz zamknięty, a tak chciałam się zgłosić! Mam nadzieję, że mimo wszystko się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluje wyniku i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Candy się zakończyło :) wszystkie osoby (tzn. 4 ostatnie) dodane zostały przy losowaniu do listy osób biorących udział w zabawie, dziękuję wszystkim do następnego [30000:)]

    OdpowiedzUsuń