FB FB instagram instagram Pinterest

03.01.2012

finał!

winna jestem jeszcze fotki ostatnich moich wpisów grudniowych!

i tak mamy

dzień 25 :
[dłuugo mi zeszło zanim odebrałam zdjęcia i zrobiłam]


dzień 28:


dzień 29:

dzień 30:

dzień 31: ostatni Yuppi!

okładka wewnętrzna tylna:
 idealne miejsce na cd z moimi ulubionymi piosenkami christmasowymi:)
i tyle :) dziękuje dziewczynom za zaproszenie do projektu 
i za możliwość spróbowania swoich sił w journalowaniu!!!
a sobie :) za wytrwałość gratuluję!
[całość powinna być widoczna po kliknięciu w TUTAJ]

3 komentarze:

  1. Obejrzałam całość, jest imponująca-gratuluję wytrwałości i konsekwencji, piękna pamiątka.
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, Kasia!
    Nie dość, że tak cudny jest ten grdniownik to jeszcze tak sumiennie go prowadziłaś.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu nie pomyślałam, że duńskie serduszka mogą być tak "funkcyjne":) P.S. rozgryzłaś już ich przeplatanie ? :)

    OdpowiedzUsuń