FB FB instagram instagram Pinterest

28.01.2012

mój rok...album wspomnieniowy

chciałam Was dzisiaj zaprosić do zabawy, 
o której wspominały już dziewczyny na Kwiecie Dolnośląskim

 i tak:
"Każdy miesiąc powstaje według innych wytycznych
podawanych przez osobę, która wcześniejszy miesiąc zrobiła jako pierwsza.
Wytyczne będą zamieszczane na blogu każdego 13. dnia danego miesiąca.
Format albumu jest dowolny.
Technika jego ozdabiania również.

Wytyczne nr jeden podaje na początek Krulik :)
We wpisie styczniowym powinno się pojawić:
- przynajmniej 3 różne stemple
- journaling
- minimum 2 guziki
- kolor niebieski.

Wykonaną pracę zamieszczamy na swoim blogu, a linka do pracy wrzucamy w komentarzach do odpowiednich wytycznych na blogu Kwiatu.
Zgłoszenia z pracami przyjmujemy do końca następnego miesiąca, czyli na prace opisujące styczeń czekamy aż do końca lutego."

i tyle :) 
ja na zachętę pokazuję dzisiaj okładkę do mojego albumu
który będzie miał wielkość 15x 15 cm

[styczniowy wpis też mam gotowy :)] ale nie pokażę na razie :)


*****
buźka pa
tutaj moje CANDY

4 komentarze:

  1. cudo sie zapowiada, a mam pytanie techniczne czy temat jest albumu jakis odgórny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nadążam ... Ale masz tempo pracy:) Zapowiada się fantastyczny album :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna okładka, normalnie cudo!:)

    OdpowiedzUsuń