FB FB instagram instagram Pinterest

12.02.2012

art journal ...

od pewnego [dłuższego] już czasu
na SP dziewczyny tworzą swój własny art-journal
pewnego dnia postanowiłam i ja dołączyć na razie w domowym zaciszu :)
gdyż moje opóźnienie jest znaczne
z racji dużej liczby obowiązków w ostatnim czasie
dzisiaj pokażę Wam 3 karty:

#2 on
  
#3 słowotok

#5 czekam na...


dodam, że zaczęłam w 2012r.

lista tematów, które się pojawiły do tej pory...

#1 POCZĄTEK
#2 ON
#3 SŁOWOTOK
#4 MÓJ DZIADEK, MOJA BABCIA ILE ICH WE MNIE
#5 CZEKAM NA...
#6 WEHIKUŁ CZASU
#7 ...
  więc trochę jeszcze mi brakuje :)

8 komentarzy:

  1. Wow, rewelacyjne wpisy! :)
    A ja z braku czasu na razie zawiesiłam swoje journalowanie... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. milczenie jest złotem :) małomówność procentuje również w tym artjournalu. przejrzyście i świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wpisy Kasiu! Ja wciąż poza okładką nie mam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOOO ja nei mogę jakie piękne strony żurnalowe! Nie dość, że na maksiora rozkręciłaś sie w skrapach to do tego szalejesz journalowo! Inspirujesz moja droga! Rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite. ogromnie podobają mi się Twoje prace!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy blog Magia Art Journal http://magiaartjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń