FB FB instagram instagram Pinterest

16.05.2012

Dzień Mamy...

uwielbiam maj :)
z różnych powodów 
jednym z nich jest wiele okazji do świętowania !!!

np. moje urodziny :) 
i wielu osób z kręgu moich znajomych

życzenia będę składać każdemu osobno :)

*****
poniżej kartka na bardzo wyjątkową okazję
- chciałam przypomnieć wszystkim,
że niebawem
Dzień Mamy


kartka powstała na ostatnim spotkaniu KD
pod czujnym okiem Wikuchy :)



kwiatki dodam, że sama zrobiłam wg kursu Wikuchy!


to moja propozycja na kartkę dla mamy :)
inne jutro...

5 komentarzy:

  1. Ale śliczna! I kolory cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam gotowe prace na blogu KD i muszę przyznać, że Twoje kwiatki od razu wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna!! A na żywo jeszcze pewnie bardziej!!

    OdpowiedzUsuń