FB FB instagram instagram Pinterest

05.05.2012

nasze święto :)

no to wszystkiego najlepszego :)

i duuuuuużo czasu na scrapowanie!!!

moje prace w tym temacie

czym dla mnie jest scrapbooking?! 

#1 dla scrapuj.pl


#2 dla goscrap


czym dla mnie jest scrapbooking?
„scrapbooking to ……moja pasja!
Pochłania mój cały wolny czas, ale się nie gniewam z tego powodu…
Uwielbiam papiery, guziki, taśmy (najnowsza miłość). Ostatnio robię LO, często tworzę też kartki, notesy.
Lubię spotykać się z ludźmi na wspólnym scrapowaniu, pogaduchach, zawsze jest też małe „co nieco”
Lubię wyzwania, mapki, wymianki…
WSZYSTKO LUBIĘ !!!TYLKO CZASU MI BRAKUJE!!!
pozdrawiam k.a.s.i.a.

3 komentarze:

  1. haha, ale Ci się dzisiaj zażółciło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie żółtaczka jakaś - w sumie teraz dopiero zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie przez to lato zamiast wiosny;)

      Usuń