FB FB instagram instagram Pinterest

18.05.2012

no dobra...początek

namówiła mnie Ibi, żeby jednak zacząć robić journal ... 
(chyba już 3 zaczynam)
a że muszę mieć tzw. kopa - to jest i okazja i to nie byle jaka
generalnie niebawem mam urodziny ...
 i to będzie moje postanowienie,
może do ...następnych ur. go skończę :)

w każdym razie "początek" wygląda tak:

zawsze mam wszystko ładnie poukładane
 i chciałam mieć inaczej - bałaganiarsko :)
ale mój bałagan na tych stronach komponowałam przez 3h 
więc wyszło i tak w miarę "ładnie"

journal '35 #1

pozdrawiam k.a.s.i.a.
zajrzyjcie TUTAJ jakie wypasione journale maja dziewczyny!

4 komentarze:

  1. eeeeej! fajosko wyszedł!
    a skąd masz spinacza takiego?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspanialy wpis!!!! tyle elementow ale tak pieknie wszystko ze soba poskladalas! cudenko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości! Bo efekty Twojego żurnalowania zapowiadają się naprawdę wspaniale... chcę zobaczyć więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń