FB FB instagram instagram Pinterest

01.07.2012

kiedy do szkoły?

musiałam coś skrapnąć :)
więc znalazłam na blogu ils mapkę zaproponowaną przez Janne
później jednak ciut się rozjechałam od pierwotnego pomysłu
i jest to co jest:


jedno z moich ulubionych zdjęć Filipów :)
a że niebawem trudne decyzje przed nami 
to i scrap z pytaniem w tle :)

p.s. a Wy jaką macie opinię na temat pójście 6 latków do szkoły? 
Macie własne doświadczenia?
[dodam że jesteśmy rocznikiem 2007
 i ostatnim który może decydować czy jako 6 czy 7 latek do szkoły]
kk :)

1 komentarz:

  1. Witam, mój synek też jest z 2007 i ja zdecydowałam, że będzie w szkole jako 7-latek. Uważam, że jest to zależne od Dziecka i rodzice wiedzą najlepiej czy dziecko potrafi się skupić, nie ma problemu z wykonywaniem poleceń wtedy, gdy ktos mu każe, a nie kiedy chce, itd. Moje dziecko jest indywidualistą i obserwując jego zachowanie jestem pewna, że pójdzie do szkoły jako 7-latek. Nie jestem przeciwniczką 6 -latków w szkole, bo sama poszłam rok wcześniej do szkoły, ale bardzo chciałam, przeszłam testy psychologiczne i rodzice się zgodzili. Tak więc każdy Rodzic sam wie najlepiej jakie ma dziecko:)

    OdpowiedzUsuń