FB FB instagram instagram Pinterest

05.11.2012

ostatnio tak mam...

że samej ciężko mi coś wymyślić :(
albo za dużo się naoglądam w necie 
i potem wszystko jest piękne 
albo nie mam czasu za dużo
bo jak mam coś sama zrobić to mi zajmuje z 3h,
 zanim sobie wszystko ładnie poukładam :(
...
no cóż tym sposobem powstał scrap
z Majką i moim jej ulubionym zdjęciem :)
a powstał po tym jak znalazłam na pewnej stronie scrapa
i tak mi się spodobał że go po prostu zgapiłam :)
no cóż...



:) dzisiaj tyle, mam jeszcze kilka "liftów" ale to nie dzisiaj...
papa

4 komentarze:

  1. haha Ty zgapiaczu ;)
    ładny scrapek, to może pokaż co liftowałaś?;)
    no i poka LOsa ze zlotu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie skomponowany i zgrany kolorystycznie. Przeszycia dodają smaczku.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest,fajny pomysł z kolorowymi sercami,scraperek jest tyle że nie sposób się nie zainspirować,siedzi Ci w głowie i nie może wyjść póki nie poczynisz podobnego:)

    OdpowiedzUsuń