FB FB instagram instagram Pinterest

26.12.2012

merry merry po raz ostatni w 2012!

prawie bym zapomniała o mojej bombce,
 która wzięła udział w bomb(k)owym wernisażu w manufabricum
więcej na ten temat możecie poczytać na tym blogu o TUTAJ!


a z rozpędu wykonałam jeszcze przestrzenne atc :)
które powędrowało do Ani z życzeniami świątecznym!


i chyba na tyle w tematyce świątecznej na ten rok!
posprzątałam swoje świąteczne przydasie i zamknęłam w pudle
niby na cały rok [a tak naprawdę do września pewnie:)]

ogłaszam koniec obżarstwa!!!jutro siłownia...

2 komentarze:

  1. Z okazji NOWEGO 2013 ROKU,
    przesyłam Tobie serdeczne życzenia,
    byś była zdrowa i zawsze szczęśliwa,
    zawsze spełniały się Twoje marzenia.

    Byś trosk nie miała a same radości,
    fortuna oby szczęśliwie sprzyjała,
    życie płynęło w przyjaźni, miłości,
    i to co najlepsze z niego wybierała.

    By spotykane codzienne zdarzenia,
    zawsze radosne i miłe Ci były,
    Twoje dążenia i plany życiowe,
    same sukcesy tylko odnosiły.

    OdpowiedzUsuń