FB FB instagram instagram Pinterest

06.12.2012

mini mini

wreszcie pierwsze fotki z naszej sesji doczekały się oscrapowania :)
mini album powstał po prostu żeby móc się pochwalić ... ot tak!
sesja wykonana przez Gosię ze studia m1, specjalizującą się w fotografii dziecięcej:)

mini album ma rozmiar 7x7cm
powstał na białej bazie z kartonu wizytówkowego
z papierem ils Marine 01-02 
 (z całą przykrością stwierdzam, że chyba już niedostępnym)

album powstał podczas wspólnego scrapowania z Mirą
[tzn. ja scrapowałam a Mira "sprzątała" przez 2h swój karton ze ścinkami]

efekt mojej pracy:




na dzisiaj tyle :) pozdrawiam k.a.s.i.a.


2 komentarze:

  1. mój ulubiony album a tak mało pokazałaś! A weź!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ej! Ja też scrapowałam! zrobiłam cud loska nawet nei mając zdjęcia! wypraszam sobie :P

    OdpowiedzUsuń