FB FB instagram instagram Pinterest

06.01.2013

scrapowanie z Mirą :)

jakiś czas temu [całkiem spory]
wpadłam na moment do Miry i zostałam aż skończyłam scrapa
a że raczej powoli mi idzie to posiedziałam trochę
[ona zdążyła zrobić ze dwa scrapy i porządek w ścinkach ;)]

scrapowałam na resztkach Miry :)
wyszło tak oto:





następnym razem jak pogoda pozwoli mi zrobić fotkę
 to pokażę jak wczoraj robiłam z Mirą LO 
- ja w stylu Miry - czyli z warstwami 
a Mira może pokaże LO w moim stylu [czyli podobno mój styl to clean&simple :)]

i tyle na dzisiaj :) pa kk

p.s. Mira i jak mój Picass"o" z fotkami się spisał?

6 komentarzy:

  1. Kasiu! Zdjęcia rewelacja! Zwłąszcza pierwsze i ostatnie - bomba! Scrapołak uwielbiuję! Jak wszystkie, któe wczoraj macałam! Skrapa w Twoim stylu oczywiście pokażę czyściaro i nie zawacham wspomnieć o tym jak go zepsułam krzywocięciem :) hahahaha no i cóż! Częściej scrapować trza wspólnie i na ścinkach! Niech mocn będzie z Ty! A jutro kciuki trzymaj za mnie! Przyda się wszelka moc, wszelkie czary i magia, bo nie umiem... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i ja też nic nie umiem :( buuu a Filip dzisiaj od 4 rano się przykleił do mnie i jęczał cały dzień z gorączką :( a ja muszę jutro wyjechać...

      Usuń
  2. Świetny scrap!!!EXTRA się 'tak spotkać' i jeszcze zrobić coś tak fajnego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny scrap! Pokazuj tego w stylu Miry, bom ciekawa bardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń