FB FB instagram instagram Pinterest

28.04.2013

nogi nogi :)

mówiłam już, że najbardziej w scrapowaniu lubię swobodę :)
mogę sobie robić tak jak chcę i oscrapować to co chcę!
tym razem temat dosyć luźny
bo naszło nas na NOGI :)
na naszych najnowszych papierkach CHills 
(a właściwie resztkach z pierwszego arkusza porwanego z drukarni),
których premiera już dzisiaj m.in. w scrapuj.pl
[więcej informacji znajdziecie niebawem na blogu www.colorhills.pl]

"happy feet"



p.s. w Krakowie papierki bardzo się podobały mam nadzieję
że Wam tez się spodobają :)
 czekamy na opinie i Wasze prace z ich użyciem!

p.s. 2 pozdrawiam wszystkich których spotkałam w Krakowie :)
k.


3 komentarze:

  1. Świetny jest, bardzo pozytywny i taki luźny :)
    Wasze papierki cudne, wczoraj kupiłam kilka i ciągle oglądam.
    P.S. Dziękuję za polecenie wykrojnika tagowo-ramkowego, w który się wczoraj u Was zaopatrzyłam, już nie mogę bez niego żyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. lato!♥ nie mogły się nie podobać! są cudne!

    OdpowiedzUsuń