FB FB instagram instagram Pinterest

24.04.2013

pierwsze próby :)

dość nieśmiało ...
ale przetestowałyśmy we wspólnym gronie 
egzemplarz wykradziony z drukarni :)
ciężko było podzielić go ale jakoś się udało
wyscrapować "conieco"

mój LO na cudnym papierze z kolekcji 
"lazy moments" - fly away
i kawałki z "refresha" to co udało mi się zdobyć :)
a i badzik - z kolekcji "lazy moments"


gdzie możecie zobaczyć pierwsze prace Ibiska i Miry :)
oraz na zapisy do Candy
gdzie do rozlosowania czekają dwie kolekcje papierów 
"lazy moments" i "refresh"...
zapraszam k.a.s.i.a.

5 komentarzy:

  1. hie hie hie! Uwielbiam Twoje zacięcie (zwłaszcza z tym rowerem) właśnie to mi uświadamia że to faktycznie marzenia na wyciągnięcie ręców!

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie idealnie pasuje do tego papieru. :) Bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kompozycja :) pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia poczułam sie jakbym miala nieba dotknąć i tak podskoczyć wysoooooko :)
    świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń