FB FB instagram instagram Pinterest

11.05.2013

smash! dla Filipka

już nie mogłam się dłużej patrzyć na pudło ścinków
i postanowiła trochę się ich pozbyć :)
tworząc smasha dla Fifi

wiecie jaka radość :) 
[przez jakieś 10 min]

ale mama jak zadowolona!!!

może sobie w nim wklejać, ma białe kartki na rysunki,
dostał garść zdjęć i resztki papieru;
ma go całego zapełnić, haha
no to powodzenia...

prezentuje się tak:

[okładka miała być do mojego smasha, ale się nie doczekała]






taki miałam dzisiaj pomysł na ten "cudny dzień" grrr!
k.

12 komentarzy:

  1. Świetny, sama bym go chętnie wypełniła :D Ja też właśnie tak zużytkowałam sporo ścinków, już cztery hanmade smashe powstały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny pomysł! chyba też zrobię mojej Julii coś takiego:)
    pozdrawiam:)
    http://tworczelapkiangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam polecam, jeszcze mi sporo zostało - hmm coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi zrób jak masz za dużo ;)
      ja cholera nie mam na nic czasu :(

      Usuń
  4. świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest! a ten papier w kropki jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. BOSKI! Ty to wiesz jak ścinki wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No a jak dzisiejsze wieczorne smashowanie z M i F?

    OdpowiedzUsuń