FB FB instagram instagram Pinterest

22.06.2013

"cute" but develish inside :) o moich chłopakach...

tak tak!
postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu
jako uczestnik :)
pierwszym od stuleci chyba :)
bo ostatnio jakoś tak się składa że stoję po tej drugiej stronie ;)
skusiły mnie dziewczyny 
które stworzyły wakacyjny blog

i na pierwszy rzut mapkę przygotowała Karola
więc wyzwanie nie w kij dmuchał :)
moja interpretacja do tej mapki poniżej:


 kilka szczegółów poniżej:


moje ulubione stemple ostatnio :)



i tyle na dzisiaj :)
a jak Wam mija weekend ?
scrapowanie na ogródku to jest to co misie lubią najbardziej!!!
k.

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie zinterpretowałaś mapkę, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny LO i fajowskie zdjęcie tatusia z synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny scrap Kasiu! Pięknie zgrane kolory, i ten stempelek rzeczywiście super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boooombowy! :D a stemple są boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny scrap! Radosny i pogodny! Ogromnie się cieszę, że wzięłaś udział w wyzwaniu Lift Summer Crafts :) Przypinam do LSC pinteresta :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały scrap! Bardzo mi się podoba:)

    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna interpretacja! Polaczenie kolorow jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń