FB FB instagram instagram Pinterest

01.06.2013

Dzień Dziecka

świętujecie ?
najważniejszy dzień w roku...
my tak, niektórzy już nawet od 6 rano :(
a teraz siedzą i układają -
 niebawem wyląduje u mnie kolejny pojazd ze Star Wars
hmm tylko dlaczego za każdym razem większy?
przy wyborze upominków z okazji Dnia Dziecka ważne jest również
 żeby tatuś też się świetnie bawił :)

***
chciałam Was jednak zaprosić na imprezę
jaką zorganizowałyśmy w zespole Color Hills
z okazji dnia dziecka - mega kolorową,
ze słodyczami, wiatraczkami, girlandą...i co tam jeszcze...

na blogu znajdziecie więcej inspiracji
tutaj zajawka :)
 [całkiem spora]





gość na imprezie :)








*****
nie mogłam się zdecydować, które fotki pokazać...
więcej znajdziecie na www.colorhills.pl
zapraszam!
a wszystkim dzieciom - tym dużym i tym małym
 wszystkiego najlepszego życzę
:)



3 komentarze:

  1. Ale kolorowo !!!Wiele pomysłów do podpatrzenia na domowe imprezy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne dekoracje :) tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak skąd ja to znam :) też mam w domu pasjonata Star Wars.

    OdpowiedzUsuń