FB FB instagram instagram Pinterest

17.09.2013

takie o :)

naszło mnie na LO
zrobiłam 2 ale tylko jedno mogę pokazać :)

wymyśliłam, że zrobię w końcu coś na jakieś wyzwanie
a nóż się uda :) i jak postanowiłam tak uczyniłam
wyszukałam mapkę,
zrobiłam scrapa
po czym - zobaczyłam, że mapka była wyzwaniem w sierpniu
i link już jest nieczynny :)
no cóż
scrap powstał tak czy siak...

p.s. ale gdybyście znały jakieś fajne stronki
 z wyzwaniami to dajcie linka w komentarzu
bo ja czasami siadam i muszę zrobić coś innego
[poza kalendarzem :)]

a teraz już LO moje:





i tyle mojego gadania na dzisiaj...

p.s. 2 dzisiaj pierwszy trening karate - mam nadzieję, że wrócę tu jeszcze :)
k.

7 komentarzy:

  1. omg jaki cudny <3 uewielbiam taką prostotę
    powodzenia na treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne zdjęciu Kasiu! A LOs superaśny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny :) taki prosty, ale ma wszystko co potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, the colors pop out on this one! And the butterfly with the thread is too cute :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo inspirujące, taka czysta forma, świetne!

    OdpowiedzUsuń