FB FB instagram instagram Pinterest

02.02.2014

always smile ;)

rzutem na taśmę :)
skończyłam moją pracę na konkurs Scrap Butiku
gdzie napalona po cudnym scrapowaniu Olgi
poleciałam dzisiaj po bazę, wywołałam fotki w Saturnie
i machnęłam takie coś :)
no właśnie to chyba będzie stało w mojej piwnicy - haha
bo po co komu taka ja :)









wiecie co - to jest praca, na której wykorzystałam chyba wszystko to co mam w pracowni :)
hahaha!

m.in. gesso 13 arts, farbki matte lime i green, mgiełka turquoise light...

k.

3 komentarze:

  1. Świetna praca :) masz bardzo dobrze zorganizowaną pracownię, skoro wykorzystałaś wszystko w niej zawarte ;) bardzo mi się podoba, oddaje klimat kursu Olgi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ma się kurzyć w piwnicy to ja mogę sobie zabrać. mi się przyda "taka Ty" :)

    OdpowiedzUsuń