FB FB instagram instagram Pinterest

19.02.2014

do mapki #109 Sketchabilities

super mają mapki do scrapowania na tym blogu
więc spróbowałam sił po raz kolejny
i zmierzyłam się z mapką #109

do tego pomediowałam sobie :)
w tych samych kolorach, bo mam 3 mgiełki -haha!
i testuje czy mi więcej jest potrzebnych ...


poniżej scrap i mapka, do której został wykonany
a na fotce dwóch moich chłopaków :) - yyyy 7 lat temu...już!






i mapka:


a podoba Wam się tło?
jak tak, to szykuje kurs jak takie zrobić :)
ale to niebawem ...
pa! k.

7 komentarzy:

  1. Piękny scrap - tło się podoba, nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faaantastyczny, te kolory takie magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. It's a great LO! I loved colours so much! And fotos are so cutest! Thanks for playing with Sketchabilities!

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie kolorystyczne jest superowe !!! i te spiórka-super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. What a wonderful layout! Your pictures are soooo cute and I love the colours you choose!
    Thanks for playing along with us at Sketchabilities!

    OdpowiedzUsuń
  6. You created such a beautiful and lovely layout! The colors are so soft and matching... Thank you for joining the sketchabilities challenge!

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutely gorgeous and soft! Thanks for playing along with us at Sketchabilities!

    OdpowiedzUsuń