FB FB instagram instagram Pinterest

13.02.2014

remember...

że też wcześniej nie wpadłam na ten pomysł!!!

*****
wyciągnęłam dzisiaj pudło ze starymi zdjęciami
mojego męża - i znalazłam kilka "perełek",
które ponownie ujrzą światło dzienne
i pojawią się na moich pracach...

jednym z takich zdjęć jest fotografia
mamy Tomka, której nigdy nie poznałam...
z opowieści wiem, że musiała być "równą" babką
i jest byłaby szansa, żebyśmy się dogadały ;)
no ale życie toczy czasami scenariusze inne niż sobie wymarzymy...

*** Helena***







*****

elementem obowiązkowym ma być journaling...
u mnie w formie wyklejonej żeby ludzi pismem nie straszyć ;)

p.s. miało nie być dzisiaj więcej postów - ale mnie naszło ...
k.

7 komentarzy:

  1. Na pewno byście się dogadały ! była wspaniała , kochana, piękna, wyrozumiała, zawsze można było na nią liczyć ! za szybko odeszła...

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the kraft coloured embellishiments with the black and white paper and photo... lovely crisp layout. Thanks for playing along with us at OUAS this month. Please also load your layout onto the OUAS FB page for another chance to win.... :D
    https://www.facebook.com/pages/Once-Upon-A-Sketch/150044095058422

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous use of patterned papers.. the flowers match in perfectly! Thanks so much for joining us at OUAS...loooove your page:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia, what a gorgeous page for this gem of a photo you discovered. Such beautiful embellishments!! I’m so glad you have joined us for the January Once Upon A…Sketch Challenge and for sharing your layout on our Facebook page! ~ Blessings, Tracey

    Garden of Grace

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the simplicity of this layout! stunning!

    OdpowiedzUsuń
  6. this is such a pretty page, and a fabulous combination of blue, kraft and gold. Thanks for joining us at OUAS :)

    OdpowiedzUsuń