FB FB instagram instagram Pinterest

08.02.2014

scrapowe szaleństwo :)

ale normalnie w takim towarzystwie inaczej się nie :)
wczorajszy wieczór Aidą i Ibi
zaowocował takim oto scrapiszonem 
ja twierdziłam, że pojechałam na bogato
a dziewczyny zapewniały mnie, że za mało jeszcze :)

efekt w każdym razie jest taki:






p.s. scrap miał być do mapki ale w trakcie zapomniałam, że robię wg mapki i się nie trzymałam wytycznych - więc go nie zgłaszam
p.s. 2 - Aida sushi i wino - super!!! choć nieco złamałam moje dietetyczne postanowienia... :)
p.s.3 w trakcie roboty miałam swój papier i fotkę - a reszta to: Aidowe cuda: gesso, złota cudna NOWA mgiełka, kwiatki i piórka, farbka perłowa złota, czarny tusz kreślarski, biała mgiełka pastelowa... i nie wiem co jeszcze ale parę drobiazgów z Aidowych scrapwoych czeluśći :)
p.s. 4 - Ibiskowy biały alfabet ;)

na ten moment tyle :)
k.

7 komentarzy:

  1. piękny scrap :) a ja jeszcze nic nie słyszałam o złotej mgiełce Aidowej, muszę sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, widać sushi i wino wenie nie przeszkadza hehehe:) Jest moc!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap i moja córeczka na tej fotce ładnie wygląda .

    OdpowiedzUsuń
  4. oho, no rzeczywiście, jak na ciebie to rzeczywiście na bogato!

    OdpowiedzUsuń
  5. no i bosko wyszło!!! Znalazłaś g?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie, zabrałam Ci drugie przecież ;)

    OdpowiedzUsuń