FB FB instagram instagram Pinterest

02.05.2014

ślubnie ...

od dłuższego czasu brałam udział 
[od papierowej strony] w przygotowaniu 
pewnego ważnego wydarzenia
które miało miejsce w dniu wczorajszym :)

*dla Asi i Adriana najserdeczniejsze życzenia *

a w moim warsztacie powstały m.in.

zaproszenia ślubne






zawieszki



podziękowania dla rodziców
[forma LO 30x30]





:)

p.s.
ale taki ten świat mały
i tak się ułożyło, że trafiły do mnie osoby, które poprosiły o wykonanie
 albumu i kartki
na prezent dla w/w pary
no i mamy!





ufff :)
i tyle na dzisiaj, wiem dużo, ale czekałam, żeby wszystko umieścić w jednym poście.
[fotosy nie są najlepszej jakośći - wiem, 
ale zawsze cykam w ostatniej chwili i dlatego taki efekt :(]

pozdrawiam i dzięki za cierpliwość
k.

p.s. miłego weekendowania c.d.



3 komentarze:

  1. Kwintesencja delikatności i elegancji:) Podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaaaaaaaaardzo mi się wszystko podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się napracowałaś! Super, szacun:)

    OdpowiedzUsuń