FB FB instagram instagram Pinterest

05.07.2014

zaproszenia ślubne

witajcie :)

jest mi niezmiernie miło
ponieważ zostałam poproszona przez znajomych o przygotowanie
 zaproszeń na wyjątkowy dzień w ich życiu :)
Strasznie mi też było  miło jak już je skończyłam i oddałam
bo przyznam, że zrobienie 65 sztuk takich samych kartek 
to nie lada wyzwanie ;)

 jeśli jednak chodzi o zaproszenia to miały być
 bordowe ze złotym elementem
a do tego spodobał się mój pomysł
 z drukowanym tekstem na kalce :)
centralny punkt zaproszenia stanowi digi stempel
przygotowany dla nas przez Novinkę
- jest świetny bardzo się spodobał 
a ja dziękuję za pomoc!

oto zaproszenia:






dzięki Karolinka i Patryk za zaufanie :)

*****
wrzucam zaproszenia w wakacyjnej przerwie :)
w innym czasie nie mam czasu...
jednak żeby nie było że nic nie robię to informuję - od czasu do czasu jednak coś robię :)

a teraz ślę pozdrowienia ze słonecznej Chorwacji...


k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz