FB FB instagram instagram Pinterest

04.08.2014

PL - week 24-28

witajcie!

mówiłam Wam, że tzw. PL to genialny wymysł :)
świetne dla tych, którzy nie pamiętają co było 3 dni temu
a jednak czasami jest to potrzebne
nie mówiąc o tym co było pół roku czy rok wstecz...

wymaga jednak systematyczności :)
mój PL powstaje regularnie 
natomiast mniej regularnie się tu ukazuje ;)
jednakże zaległych 5 tygodni przed Wami w tym wpisy wakacyjne ;)

#24


#25

#26

#27



#28


... i na razie na tym zakończyłam :)
pozdrawiam zaglądających i dzięki za komentarze wszelkie ...
k.

2 komentarze:

  1. Super :)
    Fajnie być na bieżąco, ja mam 1 tydz. zaległy póki co.
    A skąd ta fajna pieczątka z datą i "week ..."?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś w LIDLu moja siostra mi kupiła :)

      Usuń