FB FB instagram instagram Pinterest

15.09.2014

wyzwanie dzień #1 - moje miejsce pracy kreatywnej...

no i skusiłam się ;)
choć nie wiem czy wytrwam bo prawie już dzisiaj zapomniałam...
.... postanowiła wziąć udział w wyzwaniu 
które postawiła nam Ula
- może jeszcze ktoś dołączy? :)

i nadszedł dzień #1

moje miejsce pracy kreatywnej/blogowej

od 2 m-scy mam nowe pomieszczenie do scrapowania
- wyszłam dosłownie z piwnicy na świat :)
mam największy chyba pokój w domu na mój scraproom
 choć połączony ze sklepem :)
i najjaśniejszy :) widzę słońce bo do tej pory nie widziałam 
nic oprócz piwnicznych murów... ale też miało to swój urok!
ze względu jednak na ciągły brak czasu 
jeszcze parę elementów jest niedokończonych i do poprawki
ale też jest to tymczasowe nasze miejsce pobytu :)

obecny jego wymiar prezentuje się mniej więcej tak:


no i tyle dzisiaj - jutro to będzie wyzwanie 
[bo ja jestem niby gaduła ale z drugiej strony taka zamknięta w sobie]...
pozdrawiam k.

26 komentarzy:

  1. Widzę tu sporo rzeczy z IKEA :) bardzo ładny pokój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) no u mnie króluje ikea - jakoś leży mi ten styl ...

      Usuń
  2. Mnie także styl IKEA odpowiada, a co! :)
    Fajnie u Ciebie. Pozazdrościć TAAAKIEGO miejsca na scrapowanie!!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie :) musieliśmy nieco zgęścić inne rzeczy :)

      Usuń
  3. Ten 'kącik' wygląda genialnie. Jest tak jasno i przejrzyście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) może to biel nadaje jasności bo robiła foty popołudniu i tak szaro już mi się wydawało...

      Usuń
  4. bardzo mi się podoba Twoja pracownia - wszystko poukładane i dobrze zorganizowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. musi być :) bo przy tej ilości potrzebnych rzeczy można by się zgubić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kącik ;) zazdroszcze aż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe miejsce do pracy...
    Pozdrawiam Cię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie, przejrzyście, artystycznie i twórczo - zazdroszczę przede wszystkim pięknego światła!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wierzę, ale porządek... ja bym się wstydziła pokazać swój wielki chaos ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli narzekasz na brak czasu to zapraszam do mnie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Wspaniały kącik, a ile światła! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah, zazdroszczę, pięknie, twórczo. Czy możesz zdradzić gdzie znalazłaś taki piękny turkusowy stolik na przybory??

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że mnie tez ogarnęła zazdrość ... Marze o swoim wydzielony pomieszczeniu na pracownię .... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasno, przestrzennie, pastelowo - bardzo mi się podoba Twoje miejsce pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję Wam bardzo - gdyby ten post był 2 miesiące wstecz to by było szaro, ciemno, ponuro :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też marzę o swoim kąciku, twój wydaje się być idealny :)

    OdpowiedzUsuń