FB FB instagram instagram Pinterest

16.09.2014

wyzwanie dzień #2 - 10 rzeczy których o mnie nie wiecie... a może wiecie ;)

dzień #2

...będzie ciężko - tak myślałam cały dzień...
dlatego dopiero teraz je wrzucam 
ale niech się dzieje:

oto ja:


1.
w podstawówce tańczyłam!!! tańce ludowe ;)
i też zapisałam się do zespołu śpiewająco-tanecznego
-chciałam śpiewać ale pani powiedziała żebym tylko ruszała ustami 
bez wydawania dźwięków... hmm jak mogła?!

2.
przez parę lat grałam w WarCraft'a [po parenaście godzin dziennie]

3.
w młodości :) byłam harcerką!

4.
czasami wstydzę się za ludzi jak oglądam żenujący program w TV

5.
nigdy chyba nie zapaliłam tak na prawdę papierosa
tzn. próbowałam, udawałam i tyle...
ale za to lubię sobie drinka walnąć wieczorem :)

6.
uwielbiam kupować buty na obcasie ale w nich nie chodzę ;) 
mam parę fajowych...

7.
prawo jazdy zdałam za pierwszym razem!!!

8.
lubię KFC :)

9.
i dlatego całe życie się odchudzam...

10.
nie lubię przyjmować komplementów ;( peszę się strasznie...

11.
nie powie co kryje w sobie...

ooo i już!???ufff....
nawet nieźle poszło :)
dawajcie swoje co tam macie ciekawego...

dzięki za wszystkie Wasze komentarze pod wczorajszym postem 
pozdrawiam k.a.s.i.a.



15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. aaa zuchy tez były potem dłuuuga przerwa i potem dopiero harcerstwo :)

      Usuń
  2. Kasia no podziwiam za granie w gry :) , ja to nawet bąbelki zawsze spieprzę haha. Tez byłam harcerką, nawet zastępową.Tez zdałam prawko za pierwszym razem, ale chyba się podobałam egzaminatorowi, bo jeździć nie potrafię :P. Buty na obcasie tez bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za te gry to nie ma co podziwiać :) pół życia zmarnowałam a mogłam już w tym czasie scrapować... ale wtedy nie znałam tej opcji spędzania wolnego czasu :)

      Usuń
  3. Tak te buty na obcasach też tylko kupuję ale wcale nie chodzę, cały czas wymówki, bo dzieci, bo nie wygodne, bo jadę samochodem, bo nie pasują itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak jak mówisz - ale są takie piękne że żal nie kupić ;)

      Usuń
  4. Punkt 6 - coś w tym, kurka, jest. :)
    Punkt 10 - ja nie potrafię chyba... I nie lubię też.
    Pozdrowionka!
    P.S. A kiecka bossska!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) - kiecka od 7 letniej siostrzenicy pożyczona! dzięki

      Usuń
  5. ale tu pięknie u Ciebie..tak błogo i sielsko..wiem już,że nie lubisz komplementów,ale na zdjęciu widzę, że jesteś piękną kobietą ze wspaniałymi nogami!:) nawet bez tych szpilek;) walnąć drina..i to mi się podoba hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spowiedź, pod wieloma punktami podpisuję sie obiema łapkami :)
    Pokaż buty koniecznie!!!!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam KFC... i też całe życie się odchudzam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy się pyta "z czego" ??? ale gdybym tego nie robiła przy mojej diecie to nie wiem jak bym wyglądała ;)

      Usuń
  8. mam do papierosów i alkoholu podobny stosunek :-) harcerstwo kształtowało i mnie, nawet byłam zastępową.. a grać? cóż były czasy kiedy Diablo zajmowało całą rodzinę i wyznaczone godziny były haha!

    OdpowiedzUsuń