FB FB instagram instagram Pinterest

17.09.2014

wyzwanie dzień #3 - ukochane hobby ;)

trwam nadal aż sama nie wierzę...

 no ale jeśli chodzi o hobby - 
kto zgadnie co to?! :))))
hahaha

...choć przyznam, przez sekundę się wahałam
[wiecie człowiek wielu pasji - to ja!!!]
czy nie wkleić fotki roweru
ale stwierdziłam, że to nie hobby - to właśnie pasja :)

więc jednak 
SCRAPBOOKING
[dla niewtajemniczonych jest w Wikipedii]

więc papier, nożyczki, klej i fotosy 
to to co Kasia lubi najbardziej 
kiedy już znajdzie swoje "lazy hours" :)

a ponieważ zajmuję się tym od dłuższego czasu 
to zebrałam dla Was tylko kilka prac (no dobra kilkanaście)
nie mogłam się zdecydować ;)

i tak mamy 
 #1 - LO czyli scrapy 30x30 cm
 upamiętniające różne ważne wydarzenia z naszego życia :)



#2
kartki na różne okazje


#3 
albumy - patrz punkt 1 :)


oraz wiele innych jak np. notesy, przepiśniki, ramki ozdobne 
i wszystko to co sobie ja albo ktoś wymyśli

polecam każdemu - super sprawa na spędzenie wolnego czasu
choć czasem zarwane noce się zdarzają
 bo nie można się od tych cudnych papierów odkleić :)
pozdrawiam Was 
k.a.s.i.a.

21 komentarzy:

  1. Piękne! :) U mnie rzecz jasna - scrapbooking na 1 miejscu :) ale notki jeszcze nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ! Oczu nie można oderwać :D
    Myślisz, że dałoby się coś zamówić ? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest przepiękne! Gratuluję takiego talentu i pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :)) scrapbooking bardzo uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się na tym zupełnie nie znam, ale u Ciebie widać spójność formy, te prace mają charakter, masz swój styl, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję - fajnie usłyszeć takie miłe słowa :)

      Usuń
  6. No pewnie, że śliczności! Umiejętność tworzenia LO'sów i albumów - bezcenne, pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha... no nigdy bym nie zgadła:) a cxemu ja wcześnien do Ciebie na bloga nie trafiłam ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tego to ja nie wiem :) w każdym razie zapraszam częściej...

      Usuń