FB FB instagram instagram Pinterest

19.09.2014

wyzwanie dzień #5 - rzeczy bez których nie mogę żyć...

witajcie 
jakiś niestworzonych historii to u mnie nie zobaczycie
raczej takie przedmioty, które codziennie wykorzystuję 
i bez których ciężko jest mi się obejść...
przyziemne rzeczy...

#1 telefon - bez niego się nie ruszam - jestem wręcz uzależniona...

 

#2 rower i piękno otaczającego nas świata... fresh air!!!


#3 - cisza i święty spokój...


#4 - ale ta cisza to niezbyt długo... 
kontakt ze światem - moje wirtualne znajomości, które przechodzą w realne...


#5 muuuuzzzzyka - coś Wam mówi ta nazwa - swego czasu moje naj...


#6 - aktywność fizyczna - powodów jest wiele.... ;)


#7 - kask - po ostatnich wydarzeniach musi być!!!


#8 - no i kawa z mlekiem w moim ulubionym kubku - od niej zaczynam dzień!!!!


p.s. brakuje posta o ważnych osobach
p.s. ten post jest ewidentnie o rzeczach ....
p.s. tak więc nie ma tu mowy o miłości, osobach, przyjaźni itp.itd.

a jak tam u Was? 
pozdrawiam k.a.s.i.a.

5 komentarzy:

  1. pięknie Kasiu! ależ z Ciebie sportsmenka :D, ja typ kanapowo- łózkowy jestem a na rowerze nie potrafię jeździć, to też jedna rzecz, o których nie wiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, jak już się raz nauczysz to zostaje na całe życie (Podobno, bo ja zapomniałam i uczyłam się dwa razy ;) )

      Usuń
  2. wychodzi na to, że mamy ze sobą dużo wspólnego (tylko moje buty bardziej cisną)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia. Z tą kawą to się całkowicie zgadzam i koniecznie musi być w ulubionym kubku ;)

    OdpowiedzUsuń