FB FB instagram instagram Pinterest

07.10.2014

z cyklu samouwielbienia? ;)

hejo

mam sporo zaległości do pokazania
które w ostatnim czasie powstały w mojej pracowni ;)
jednym z nich jest LO
z moją osobą na fotce...

...i tak sobie ostatnio gadałyśmy z dziewczynami
czy ktoś aby nie pomyśli, że wariatka
"scrapuje siebie" i jeszcze pisze beautiful, young itp. pffff :)
ale to wynika z tego, że chcę zapamiętać 
niektóre chwile ze swojego życia
[opis wydarzeń dodaję zazwyczaj po obfotografowaniu]
a nie wywołuje zdjęć i nie wkładam ich do albumu
ewentualnie tworzę cały album
z danym wydarzeniem ;)

no to dalej na tapetę teraz ja:
"forever young"


i tyle mojego wywodu w dniu dzisiejszym 
idę spać ;) po stresującym dniu

p.s. wiecie jak fajnie jest wpadać w poślizg przy 100km/h?
 ale spokojnie - tym razem 
pod kontrolą ;) jednak takie szkolenie daje do myślenia...
k.

4 komentarze:

  1. Piękne Lo. Pisz sobie tak jak najczęściej.to dobra terapia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! na ucho powiem Ci, że lubię strasznie robić LO a te z moją osobą to z braku innych obiektów do scrapowania [Filip jest oscrapowywany na bieżąco;)]

      Usuń
  2. Jak chcesz to mogę Ci podrzucić jakieś swoje zdjęcia do oscrapowania ;) :P
    Super LO! :)

    OdpowiedzUsuń