FB FB instagram instagram Pinterest

23.01.2015

3x LO's

...tak dawno nie robiłam LO'sów
że podczas Happy Place
zrobiłam ich aż trzy!
jednak coś tak bez przekonania do nich podchodzę
bo nie wiem czy mi się podobają
więc rozpisywać się nie będę nad ich urodą 
;)

*****
#1
ten LO robiony był pod dyktando, które przygotowała dla nas Ani
wskazówki krok po kroku a potem sprawdzenie zgodności z oryginałem ;)


#2
ten zrobiony bez przyczyny ;)


#3
a ten bo chciałam maskę wypróbować ;)


na ten moment tyle :)
pozdrawiam ciepło 
miłego weekendowania ...
k.

3 komentarze:

  1. wow jaki przystojniak :) A Ania fajne dyktanda ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne LO'sy absolutnie zrobione z gustem bez zbędnego przepychu! Napisy i wszelkiego rodzaju dodatki mnie oczarowały. Po prostu cudeńka!

    OdpowiedzUsuń