FB FB instagram instagram Pinterest

02.01.2015

takie tam ...

witajcie
dzisiaj się zebrałam w sobie - nic nie zrobiłam za bardzo
 ale naszło mnie na
małe podsumowanie roku...

*scrapowego*
jakby nie patrzeć jednak królowały LO'sy


było także trochę kartek, ale nie za dużo :)


zaproszenia na specjalne zamówienia
no i oczywiście duże...
i małe albumy...
notesy, blejtramy, przepiśniki
i przede wszystkim mój pierwszy PL - największy projekt 2014roku
ponieważ przy moich wszystkich pasjach i zainteresowaniach
wymagał największego poświęcenia :)





ale jak ma się tyle zajęć to ma się też o czym scrapować ;)
na zaległe tygodnie PL poświęcę jutrzejszy post ;)
natomiast dzisiaj jeszcze kilka zdań na inny temat...

podsumowanie roku

*fizycznego*

moją miłością od dawna był rower
z mniejszym lub większym poświęceniem pokonywałam swoje km
na dwóch kółkach
i tak zostało i w tym roku

3103 km na rowerze

ale do tego dołączyłam
720 km biegania
w tym kilka oficjalnych startów ;) na 10 km

#bieg niepodległości z wąsem

#bieg mikołajkowy

#bieg dla Maćka

#Smolecka Zadyszka

***
kilka km na rowerze stacjonarnym i bieżni
trochę pływania
61h karate
78h aerobiku
no i nie wiem co tam jeszcze :)

*życiowo*
zmieniłam pracę
zmieniłam miejsce zamieszkania
dziecko moje rozpoczęło szkołę

niestety na wiele rzeczy zabrakło mi czasu :(((
bo oprócz tego co robię w wolnym czasie [patrz wszystko powyżej]
to oczywiście pracuję
i próbuję zajmować się rodziną ;)


i sklepem...

a moja postanowienia:

dalej się pokautję bieganiem i rowerem :) to przede wszystkim
poscrapuję
niby mam poczytać .... hmmm
chciałabym zacząć zdrowo się odżywiać...
mamy plan rodzinny na osiedlenie się!

i jeszcze jeden mam plan ale o tym Ciiiii ;)
[aha! nie-nie-nie planuję dzieci - to mówię od razu]

trzymajcie kciuki
za 2015r.
p.s. plany mogą ulec zmianie i postanowienia również :)
p.s. 1 dziękuję wszystkim kibicom, komentującym na blogu i wspierającym mnie duchowo :)
buziaki
i wszystkiego cudownego na 2015 r.

1 komentarz:

  1. Wspaniałe przebiegł rok 2014 , no a plany na 2015 też ciekawe,a nawet bardzo ciekawe a szczególnie ten jeden pod nazwą Ciiiii .?(chyba jajo znosę )
    A prace bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń