FB FB instagram instagram Pinterest

19.06.2015

let's go...

...nowa zabawka w naszej rodzinie
zaczęło się od Filipa, Kai i Mai
potem Tomek wpadł na genialny pomysł
dołączyła Kinia 
i babcia Ola...
ja mam inne zabawki ;)
ale biorąc pod uwagę
zaangażowanie niektórych w sporty uprawiane 
będę mogła w każdej chwili i ja skorzystać :)

wszystko zostało uwiecznione na LO,
w którym wykorzystałam
[zobaczcie jakie ciekawe wzory 
zarówno do wycinania jak i drukowania :)]






my już prawie wakacyjnie ;)
jeszcze tydzień...

p.s. jutro proszę trzymać za nas dwie kciuki :)
big day!!!

pozdrawiam i miłego weekendu 
wszystkim 
k.


3 komentarze:

  1. aaale cudowny! kipi energią! :D powodzenia!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Energetyczny, świetny scrap!
    PS ja się niestety nie załapałam na listę startową na dzisiaj...:(((
    Trzymam mocno kciuki za Ciebie i Kinię i życzę życiówek :)
    Do zobaczenia za tydzień w Smolcu :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hello :) było mega Dorotka, za rok biegniemy koniecznie!!!
      najpiękniejszy bieg do tej pory
      do zobaczenia :)

      Usuń