FB FB instagram instagram Pinterest

19.08.2016

JEEEST! skończony....

....udało się skończyć mój wakacyjny projekt :)
album kieszonkowy 
ale tylko z naszego wakacyjnego wyjazdu do Chorwacji
... zawsze chciałam mieć album 
z dużą ilością zdjęć, bo cykam ich mnóstwo
a potem one gdzieś uciekają i o nich zapominamy
... więc mam to co chciałam i tak jak chciałam :)

*****
pokażę Wam kilka zdjęć ;) ale i tak nie będzie ich mało
w osobnym poście pokażę wszystkie LO'sy
które także maja swoje bardzo ważne miejsce w albumie :)

























dziękuje za uwagę :) ktoś dotrwał do końca ???
pozdrawiam k.

6 komentarzy:

  1. Ja dotrwałam.
    Jest świetny!
    A Twoja radość z niego naprawdę mobilizuje - ja też mam kilka takich projektów pt. "zawsze chciałam to mieć", takich dla siebie.
    Może w końcu się za nie wezmę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i cudne wykonanie!
    ps. Trogir uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ! Jest to przepiękna pamiątka. Gratuluję pomysłu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!!!! Też myślę o tworzeniu swojego Projekt Life, bo też wolę papierową wersję zdjęć niż na komputerze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie ozdobiona okładka :) Ja się nad swoją zastanawiam i do teraz jest czarna :P A zdjęć cudnie napchane!

    OdpowiedzUsuń